Promjena TV operatera u BiH više nije tako komplikovana kao što je nekad bila. Sa sve većom konkurencijom na tržištu, korisnici danas imaju više izbora nego ikada ranije – što znači i više prilika da pronađu bolju uslugu po boljoj cijeni. Bilo da se radi o nezadovoljstvu trenutnim operaterom, želji za više kanala, boljom slikom ili dodatnim funkcijama, prelazak na drugog provajdera može biti jednostavan i isplativ potez – samo ako znaš šta tražiš i kako to da ostvariš.
Zašto želiš promijeniti operatera?
Prvi korak je da sebi iskreno odgovoriš na pitanje – šta me tačno muči kod trenutnog operatera? Da li su to visoke cijene, loš kvalitet slike, česta zamrzavanja signala, manjak kanala koji te zanimaju, loša korisnička podrška, ili nedostatak savremenih funkcionalnosti kao što su gledanje unazad i pristup preko mobilnih aplikacija? Ova pitanja su ključna jer će ti pomoći da znaš šta konkretno tražiš u novom paketu.
Ne ideš iz hira – ideš jer znaš da zaslužuješ bolju uslugu za svoj novac.
Satelitski prijem bez interneta, kako funkcioniše i koje su prednosti?
Istraži koje opcije su ti dostupne
Svaka općina, pa čak i naselje, ima različitu ponudu operatera. Neki nude samo IPTV, drugi kablovsku, a neki nude sve – od optike do satelita. Pretraži web stranice operatera poput BH Telecoma, Telemacha, m:tela i Logosofta, ali ne zanemari ni lokalne kablovske firme koje često imaju bolje cijene i fleksibilnije pakete. Provjeri dostupnost konkretnih paketa na tvojoj adresi.
Imaj u vidu – nije svaki paket dostupan svuda, pa nemoj donositi odluku samo na osnovu reklame.
Uporedi ponude i ne gledaj samo cijenu
Ljudi često griješe kada gledaju samo cifru u reklamnom letku. Bitno je razumjeti šta ta cijena pokriva. Da li imaš osnovne i premium kanale? Koliko uređaja može gledati u isto vrijeme? Imaš li opciju snimanja, gledanja unazad, gledanja preko aplikacije na telefonu? Koliko brzo možeš prijaviti problem i koliko se brzo rješava? Da li moraš kupiti ili iznajmiti opremu? Svi ovi faktori mogu drastično uticati na tvoje dugoročno zadovoljstvo uslugom.
Provjeri svoj trenutni ugovor – ne skači prerano
Jedna od najčešćih grešaka je da korisnik požuri s prelaskom, a onda shvati da je još uvijek pod ugovorom koji traje. To zna biti skupo, jer operateri naplaćuju penal za prijevremeni raskid. Pronađi svoj ugovor ili kontaktiraj trenutnog operatera i provjeri kada ističe tvoja obaveza. Ako ti je ostalo još samo mjesec-dva – isplati se sačekati. Ali ako je nova ponuda toliko bolja da bi kroz godinu dana uštedio znatnu sumu – možda se isplati i platiti penal.
Kontaktiraj novog operatera – neka oni vode proces
Kada se odlučiš za novog operatera, kontaktiraj njihovu korisničku podršku i raspitaj se o cijelom procesu prelaska. U većini slučajeva oni mogu zakazati dolazak tehničara, donijeti svu potrebnu opremu i pokrenuti uslugu bez da ti imaš puno posla. Neki čak nude pomoć pri raskidu prethodnog ugovora, pogotovo ako si kod njih novi korisnik. Obavezno traži da ti sve objasne – uključujući sve moguće dodatne troškove, rokove instalacije i opcije personalizacije paketa.
Nemoj zaboraviti da odjaviš stari ugovor i vratiš opremu
Važno je da sam ili uz pomoć novog operatera raskineš ugovor sa starim. U suprotnom, možeš završiti s dvostrukim računima. Osim toga, većina operatera traži da im vratiš opremu koju si koristio – dekodere, modeme, kablove itd. Ne ostavljaj to za kasnije – čuvaj potvrdu o povratu, jer ako je izgubiš, mogli bi ti zaračunati opremu kao da si je zadržao.
Testiraj novu uslugu – i prati sve prve sedmice
Nakon instalacije nove usluge, uzmi vremena da testiraš sve što si dobio. Pogledaj radi li svaki kanal, da li aplikacija radi na mobilnom uređaju, da li je zvuk jasan, slika oštra i sistem stabilan. Također, prati prve račune – nekada zna doći nešto što nisi očekivao, pa se isplati odmah reagovati. Većina operatera daje početni period u kojem možeš bez penala otkazati ako nisi zadovoljan.
Tvoja TV usluga mora služiti tebi – ne obrnuto
Na kraju dana, televizija nije luksuz, već dio tvoje svakodnevnice. Zašto da trpiš lošu sliku, manjak sadržaja ili previsoke cijene kad imaš izbora? Promjena operatera nije bauk – potrebno je samo malo organizacije i hrabrosti da napraviš korak ka boljoj usluzi.
Informiši se, uporedi ponude, djeluj promišljeno – i gledaj svoj omiljeni sadržaj bez stresa. Klikni OVDJE za najbolju ponudu u Bosni i Hercegovini!